Кафедра управління та смарт-інновацій починає свою історію з 1930 року, коли в структурі інженерно-економічного факультету було створено кафедри «Планування», «Економіки праці», «Загальної економіки та обліку». У процесі розвитку кафедри змінювалася назва відповідно до змін у навчальних планах та спеціальностях, відбувався їх перерозподіл. Напрям «Управління виробництвом» сформувався в діяльності кафедри з 1967 року (кафедра мала назву «Управління та економіки підприємства», а наприкінці 90-х років ХХ ст. – «Кафедра менеджменту»).
У різні роки завідувачами кафедри працювали:
1930–1938 рр. – проф. А. М. Горностай-Польський; 1938–1953 рр. – доц.
Г. Ш. Месежніков; 1953–1967 рр. – проф. Н. А. Адамова; 1967–1978 рр. – проф. Г. П. Іспірян; 1978–1981 рр. – доц. О. Й. Сімонов; 1981–1999 рр. – академік, проф. д.т.н. В. Д. Рожок; 1999–2005 рр. – проф. В. С. Чмельов; 2005–2006 рр. – доц. Л. О. Денисенко; 2006–2017 рр. – проф. Ю. В. Гончаров; із 2017 р. – проф. А. О. Касич.
Роки функціонування кафедри трансформувались у досвід, традиції, імідж, продовжувачами яких є нинішні викладачі, аспіранти та студенти.
Стратегічною метою кафедри управління та смарт-інновацій є забезпечення освітнього процесу на високому теоретичному і методичному рівні, з урахування сучасного етапу розвитку управлінської науки та врахуванням вимог роботодавців; проведення наукової, навчальної, методичної, виховної роботи з метою надання освітніх послуг, відповідно до стандартів вищої освіти; формування конкурентоспроможного фахівця через здобуття молоддю необхідних культурологічних та професійних компетентностей.
Умови реалізації стратегічної мети кафедри управління та смарт-інновацій:
- імплементація європейських стандартів та передового міжнародного досвіду в галузі освітньої діяльності ЗВО щодо визначення змісту освітніх програм та окремих освітніх компонентів;
- упровадження інноваційних методів у навчальний процес;
- розвиток інтелектуального потенціалу кафедри, підвищення професійності НПП та забезпечення підвищення результативності освітньої та науково-дослідної діяльності;
- розширення форм та методів співпраці з українськими та зарубіжними стратегічними партнерами-стейкхолдерами.
- розвиток матеріально-технічної бази кафедри та університету.
Складові конкурентоспроможності кафедри: професійність, досвід та креативність викладачів; активність та наполегливість студентів; співпраця з професійними організаціями та роботодавцями.
Наразі кафедра управління та смарт-інновацій входить до складу факультету управління та бізнес-дизайну є провідним навчальним, науково-дослідним підрозділом університету для проведення освітньої й науково-дослідної діяльності.
Кафедра є випусковою та здійснює підготовку студентів за спеціальностями:
073 «Менеджмент» (освітні ступені «Бакалавр», «Магістр», «Доктор філософії»),
281 «Публічне управління та адміністрування» (освітній ступінь «Бакалавр»).
Конкурентною перевагою бакалаврських та магістерських програм кафедри управління та смарт-інновацій є їх практичне спрямування та гнучкість відповідно до змін економічного середовища, сучасних вимог; якісна підготовка кваліфікованих фахівців-управителів для різних секторів економіки та державної влади; уміння випускниками застосовувати здобуті теоретичні та методичні знання в умовах реальної економіки.
1. Спеціальність 073 «Менеджмент»
Освітньо-професійна програма «Менеджмент»
освітній ступінь «Бакалавр» (термін навчання 4 роки)

Метою освітньо-професійної програми «Менеджмент» є надання студентам базових знань щодо функціонування і розвитку підприємств для формування їх конкурентоспроможності, розвитку корпоративної культури, удосконалення організаційної та виробничої структури, забезпечення ефективної системи управління. Програма спрямована на формування практичних навичок професійної діяльності у сфері управління та адміністрування.
Професія менеджера входить у світовий рейтинг TOP 25 Best Business Jobs. Перспектива збільшення кількості вакансій за цією спеціальністю – близько 300 тис.вакансій на рік. Програма пропонує комплексний підхід у сфері управління сучасних підприємств та оволодіння компетентностями конкурентоспроможного менеджера через теоретичне та практичне навчання.
2. Спеціальність 073 «Менеджмент»
Освітньо-професійна програма «Управління проєктами та смарт-технологіями»
освітній ступінь «Бакалавр» (термін навчання 4 роки)

Мета програми – забезпечити корпоративний сектор висококваліфікованими фахівцями з проєктного менеджменту; сформувати нове покоління керівників проєктів, які мають глибокі знання, вміють продукувати нові ідеї та ухвалювати ефективні рішення щодо розроблення й реалізації інноваційних проєктів і програм, застосування смарт-технологій для розвитку бізнесу.
Project management – це професійна діяльність, в основі якої – поєднання найсучасніших наукових знань і смарт-технологій з практичними навичками розроблення та реалізації проєктів. Він орієнтований на отримання найбільш ефективного результату під час реалізації різноманітних проєктів. Управління проєктами та смарт-технологіями – не суха наука, а жива методологія організації, планування і координації використання людських і фінансових ресурсів протягом всього життєвого циклу проєкту. Застосування розумних технологій розвивається невпинними темпами, що робить інновації застарілими майже так само швидко, як вони з’являються. Освітня програма пропонує комплекс компетентностей застосування смарт-технологій для розвитку бізнесу через реалізацію проєктів.
3. Спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування»
Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування»
освітній ступінь «Бакалавр» (термін навчання 4 роки)

Метою освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування» є підготовка фахівців з публічного управління та адміністрування, які володіють глибокими знаннями, а також базовими й професійними компетентностями щодо забезпечення ефективного публічного управління в органах державної та регіональної влади, місцевого самоврядування, здатних забезпечити соціально прийнятний рівень надання адміністративних послуг на засадах відкритості, прозорості, підзвітності, професіоналізму.
Програма спрямована на формування теоретичного базису розуміння закономірностей розвитку процесів публічного управління; набуття компетентностей щодо створення умов забезпечення ефективності функціонування органів публічної сфери; орієнтування здобувачів на саморозвиток та самовдосконалення у сфері професійної діяльності.
4. Спеціальність 073 «Менеджмент»
Освітньо-професійна програма «Бізнес-адміністрування»
освітній ступень «Магістр» (термін навчання 1,4 роки)

Мета програми – забезпечити корпоративний сектор висококваліфікованими фахівцями, які володіють професійними компетентностями у сфері управління та бізнес-адміністрування, здатні вирішувати практичні управлінські проблеми й спеціалізовані завдання з бізнес-адміністрування та зорієнтовані на здобуття знань упродовж життя задля реалізації особистісного потенціалу людини.
Програма спрямована на формування у випускників загальних і фахових компетентностей, сформованих на основі поєднання фундаментальної економічної освіти з практичними навичками прийняття управлінських рішень, командної роботи, ведення переговорів, комунікації та презентації тощо для професійної діяльності у сфері управління бізнесом. Акцент робиться на розвитку критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях, виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій та застосуванні інноваційних підходів у підприємницькій діяльності, проявленні ініціативності і й підприємливості в різних напрямах застосування сучасних управлінських технологій.
5. Спеціальність 073 «Менеджмент»
Освітньо-наукова програма «Менеджмент»
освітній ступінь «Доктор філософії» (термін навчання 4 роки).

Метою освітньо-наукової програми «Менеджмент» є підготовка фахівців відповідно до вимог 8 рівня Національної рамки кваліфікації у сфері менеджменту, що передбачає здобуття особою компетентностей, достатніх для продукування нових знань, розв’язання комплексних проблем дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та/або практичне значення для загальноукраїнської або світової науки.