КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Тренінговий цикл з розвитку підприємницьких навичок у рамках реалізації проекту від Британської ради «Creative Spark»

Студенти факультету економіки та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну мали надзвичайну можливість дуже продуктивно провести навчальну практику у лютому. Адже в рамках участі Університету в проєкті Британської Ради «Creative Spark», який спільно реалізується Київським національним університетом технологій та дизайну та Саутгемптонським університетом з Великої Британії, на них чекав спеціально підготовлений цикл практичних тренінгів зі стартап-підприємництва, маркетингу, організації власного бізнесу від провідних стейкхолдерів, власників бізнесу, стартап-підприємців та провідних бізнес-тренерів. Слід зазначити, що до заходів мали можливість долучитися усі бажаючи студенти з інших факультетів Університету.

Стартапи - які вони бувають, і які умови їх перетворення в зрілий бізнес. На це питання, що хвилює кожного маркетолога, майбутнього підприємця, нинішнього стартапера та студента, відповідав співзасновник профорієнтаційної онлайн-платформи ChoiZY, а також викладач кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну - Олександр Павленко, який поділився власним досвідом під час насиченого практико-орієнтованого тренінгу «Стартап-маркетинг: практичний досвід реалізації».

Під час тренінгу студенти мали змогу дізналися про особливості стартапів і створення бізнесу; отримали знання, як описувати бізнес-ідею і стратегію стартапу, обґрунтовувати її реалізацію; складати план маркетингових заходів в умовах обмеженості фінансових і кадрових ресурсів, та як запропонувати інвестору реалістичний сценарій отримання прибутку.

 

Що таке омніканальний маркетинг для різних видів бізнесу та критерії успішності підприємств? Студенти факультету економіки та бізнесу дізнавалися на тренінгу від засновниці та керівниці ТОВ «Паблік Фуд Сервіс» та ТОВ «Паблік Менеджмент Груп», директора з розвитку та маркетингу Першої галушкової мануфактури «Комора» (м. Полтава) Яніни Ковалевської (за запрошенням кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну). Під час тренінгу студенти отримали нові знання і практичні приклади сучасного управління на засадах маркетингу у різних видах бізнесу.

 

Цікавим та корисним для студентів, за запрошенням кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну, став тренінг Микити Поляка - співзасновника та директора агентства цифрового маркетингу «Marketorium», який розповів про актуальні тренди маркетингу 2021 та маркетингову аналітику як основний тренд. Під час зустрічі відбувалася жвава дискусія - що ж таке сучасний маркетинг? Які інструменти будуть ефективними у 2021 році та яким чином маркетолог може застосувати у своїй діяльності Big Data, персоналізацію і бізнес-аналітику?

 

Неймовірний професіонал - пані Ольга Сорока (компанія Soroka FES) провела  тренінг для студентів кафедри менеджменту та публічного адміністрування з проблем управління матеріальними ресурсами швейного підприємства. Інноваційний підхід до аналітичного забезпечення управління, креативна команда, постійні зміни - запорука успіху компанії і в умовах пандемії! Google meet не міг вмістити усіх бажаючих. А саме головне, що  студенти почули для себе важливі рекомендації від стейкхолдерів.

У рамках вивчення  облікових дисциплін та за запрошенням кафедри обліку та аудиту для студентів факультету економіки та бізнесу відбулась гостьова лекція Ткаченко Юлії Олександрівни -  сертифікованого аудитора, члена Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України, члена Інституту внутрішніх аудиторів,  бізнес-аналітика ТОВ «ВDO» (міжнародна аудиторська компанія) на тему  «Особливості обліку і оподаткування міжнародних операцій».  Юлія Ткаченко має багаторічний досвід успішного керівництва, нагляду та мотивації команд з аудиту. Лекція була дуже насиченою та змістовною, студенти взяли активну участь в обговоренні питань обліку і аудиту міжнародних операцій у сучасних умовах.

Тренінг на тему: «Сучасна фінансова грамотність в умовах цифровізації індустрії фінансових послуг»  був організований викладачами кафедри фінансів та фінансово-економічної безпеки д.е.н., проф. Кремень В. М. та  к.е.н., доц. Вергун А.М. Захід відбувався в межах навчальної практики студентів та реалізації Модуля Жана  Моне «Роль захисту споживачів фінансових послуг для фінансової стабільності в цифрову епоху: європейські  підходи». Студенти різних спеціальностей факультету економіки та бізнесу взяли активну участь у заході  та жваво обговорювали питання цифровізації та безпеки фінансових послуг.

 

Відкриту тренінг-лекцію «Започаткування власного бізнесу - реєстрація ФОП» для студентів було проведено к.е.н., доцентом кафедри підприємництва та бізнесу Дудко П.М. На тренінгу студенти дізнались переваги та недоліки суб'єкту підприємницької діяльності - ФОП, порядок реєстрації ФОП у державного реєстратора та змогли інтерактивно пройти порядок реєстрації ФОП на сайті «Дія». Також було детально розглянуто загальну систему оподаткування та чотири групи спрощеної системи оподаткування за показниками діяльності. Також студентам було продемонстровано алгоритм припинення діяльності ФОП.

Завдяки сучасним цифровим можливостям хочемо запропонувати та надати можливість усім, кому цікаві практичні поради із започаткування власного бізнесу та стартап-підприємництва прослухати (безкошотовно) запис наших тренінгів на YouTube-каналі факультету економіки та бізнесу.

Welcome and let's go!

18.03.2021