КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ТИЖДЕНЬ МЕНЕДЖМЕНТУ В КИЇВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ

З 19 по 23 травня 2025 року кафедра управління та смарт-інновацій факультету управління та бізнес-дизайну провела Тиждень менеджменту в КНУТД. Програмою було передбачено різноманітні заходи: Хакатон  «Управління + Дизайн = Інновація», конкурс з  особистісного брендингу для здобувачів «Я – Бренд», соціальний експеримент «Соціальний вплив лідера», науково-практичний семінар «Кар’єрні траєкторії в менеджменті». Більш детально перебіг заходів розкрито далі.

Хакатон «Управління + Дизайн = Інновація: від креативної ідеї до успішного бізнесу", який було присвячено Дню науки, відбувся 20 травня 2025 р. як міжкафедральний захід факультету управління та бізнес-дизайну. Інформацію про Хакатон «Управління + Дизайн = Інновація: від креативної ідеї до успішного бізнесу» подано за посиланням: https://knutd.edu.ua/pod-ta-publkats/news/18663/

21 травня 2025 року  відбувся конкурс з особистісного брендингу для здобувачів «Я – Бренд», метою якого стало формування навичок ефективного самопозиціонування, розвитку особистісного бренду та професійного позиціонування здобувачів вищої освіти.

Модератори заходу, викладачі кафедри управління та смарт-інновацій Світлана Невмержицька, к. т. н., доцент та Тетяна Цалко, к. е. н., доцент.

У конкурсі взяли участь здобувачі 1 курсу спеціальності «Менеджмент», які мали змогу проявити себе у таких номінаціях як відеопрезентація «Мій бренд – моя історія», самопрезентація у вигляді портфоліо особистих досягнень «Презентуй себе роботодавцю» тощо. Критерії оцінювання охоплювали: креативність, цілісність образу, логічність структури, візуальний стиль, комунікативні навички.

Усі учасники конкурсу продемонстрували яскраві презентації особистого бренду з цілісною історією та цікавим візуальним оформленням.

Переможцями конкурсу за результатами таємного голосування присутніх здобувачів вищої освіти та викладачів кафедри управління та смарт-інновацій стали:

І місце – Анастасія Якубович;

ІІ місце – Вадим Кравченко;

ІІІ місце – Вікторія Соколенко.

Переможці отримали грамоти та призи за нестандартний підхід до самопозиціонування, сильну особистісну мотивацію як майбутнього менеджера-лідера та ефективну комунікацію з аудиторією.

Конкурс «Я – Бренд» став ще одним кроком на шляху професійного зростання здобувачів вищої освіти та створення середовища для розвитку молодих лідерів.

22 травня 2025 р. студенти спеціальності «Менеджмент» взяли участь у соціальному експерименті «Соціальний вплив лідера», метою якого було продемонструвати, як контекст завдання, авторитет та групова динаміка впливають на сприйняття лідера та його соціальний вплив.

Під час заняття було відтворено відомий соціальний експеримент з портретами, і коли групи учасників аналізували фотографії осіб, які були представлені як «відомий учений, нобелівський лауреат», «відомий спортсмен, чемпіон з шахів» та «засуджений шахрай». Попри ідентичні візуальні дані, психологічні портрети, які формували студенти, кардинально відрізнялися — від позитивних лідерських якостей до підозрілих рис характеру.

Модератори експерименту, викладачі кафедри управління та смарт-інновацій   Олена Вартанова, д.е. н., професор та Наталія Кирилко, к. е. н., старший викладач.

Експеримент дав змогу наочно продемонструвати вплив соціального конформізму, авторитету, фреймінгу, ефекту етикеток, стереотипізації, гало-ефекту, механізмів прихильності та послідовності в управлінській взаємодії. На основі виконання практичних технік студенти не лише критично переосмислили роль соціального впливу, а й обговорили ризики упереджених суджень у професійній діяльності майбутнього менеджера.

23 травня 2025 року на кафедрі управління та смарт-інновацій відбувся науково-практичний семінар «Кар'єрні траєкторії в менеджменті: як стати затребуваним фахівцем майбутнього».

Модератором заходу виступила Світлана Бондаренко, д. е. н., доцент кафедри управління та смарт-інновацій. Спеціально запрошеною гостею стала Наталія Шабатин – бренд-менеджер провідної української компанії з аутсорсингу та лізингу персоналу "Fillin".

Учасники семінару – здобувачі вищої освіти та викладачі – обговорили актуальні виклики та тренди на ринку праці, вимоги до молодих фахівців, а також інструменти особистого та професійного розвитку для успішного кар’єрного зростання в галузі менеджменту.

Наталія Шабатин поділилася практичним досвідом з формування бренду фахівця, особливостями роботи у сфері HR та інструментами, які допомагають молодим спеціалістам стати конкурентоспроможними.

Захід пройшов у динамічному форматі з активним залученням студентської аудиторії до дискусій і практичних кейсів. Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь і бажаємо натхнення для подальшого професійного розвитку!

09.06.2025